Uważajmy na "super kreatywne promocje". Nie dajmy się oszukać! (wideo)
Kampania „Bankowcy dla CyberEdukacji” jest wspólną inicjatywą Związku Banków Polskich, Fundacji Warszawski Instytut Bankowości, Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa, banków oraz Policji.
„Oszuści są coraz bardziej kreatywni. Pamiętaj, za 500 złotych nie da się kupić czegoś, co jest warte 5000 złotych. Takich cudów nie ma. I jeżeli ktoś Ci proponuje w Internecie taką transakcję i do tego masz czas, np. tylko jeden dzień, to uważaj – możesz za chwilę paść ofiarą oszustwa! Złodziej tylko na to czeka!” – ostrzega Jerzy Kryszak.
Metoda na super promocję – jak nie dać się oszukać? Opowiada Jerzy Kryszak w filmie poniżej.
Wirtualna przestrzeń to szanse, ale też zagrożenia. Na każdym kroku należy zachować rozsądek i wiedzieć, jak się zachowywać w cyberprzestrzeni. Dlatego w ramach kampanii „Bankowcy dla CyberEdukacji” powstał cykl krótkich filmów, w których popularni artyści i prezenterzy telewizyjni opowiadają, jak w sposób świadomy, odpowiedzialny i bezpieczny korzystać z dobrodziejstw cyfrowej rzeczywistości. Twarzami tegorocznej edycji są Daria Widawska i Jerzy Kryszak.
Związek Banków Polskich, Fundacji Warszawski Instytut Bankowości, Bankowe Centrum Cyberbezpieczeństwa, banki oraz Policja apelują:
- Bądź czujny.
- Nie działaj pod wpływem impulsu! Zastanów się!
- Nie klikaj w linki przesłane SMS-em.
- Więcej informacji o cyberbezpieczeństwie szukaj we własnym banku.
Przeczytaj pełny artykuł ze źródła:
http://jastrzebie-zdroj.policja.gov.pl/k10/informacje/wiadomosci/388823,Uwaga-na-super-promocje.html
Sprawdź podobne:
jesteś gościem
lub dodaj jako gość
Ciekawy temat? Rozpocznij dyskusję. Zostaw komentarz...