Miasto Jastrzębie-Zdrój wdrożyło "Standardy obsługi inwestora w samorządzie"
15 września w Planetarium Śląskim odbyła się konferencja podsumowująca projekt pn. „Standardy obsługi inwestora w samorządzie”.
Głównym celem projektu było zaangażowanie kadry zarządzającej oraz pracowników jednostek samorządu terytorialnego w tematykę inwestycyjną, podniesienie poziomu ich wiedzy oraz podniesienie jakości obsługi inwestora w gminach Województwa Śląskiego. Podczas konferencji przedstawiciele 46 gmin – w tym naszego miasta - odebrali z rąk marszałka województwa śląskiego Jakuba Chełstowskiego certyfikaty potwierdzające wdrożenie standardów obsługi inwestora w samorządzie.
Podsumowujemy realizację projektu, którego celem jest uzyskanie jak najwyższych standardów obsługi inwestorów w gminach. A stworzenie warunków pod inwestycje to podstawa, aby ciągle się rozwijać, przyciągać kolejne znaczące podmioty do gmin, bo właśnie w taki sposób rodzą się potęgi gospodarcze, które zaczynają się od lokalnych, małych ojczyzn. Kapitał nie zna granic, zaś samorządowcy znów udowodnili, że są profesjonalistami, najlepiej rozumiejącymi potrzeby i oczekiwania lokalnych społeczności. Otwieramy w ten sposób ścieżki zupełnie nowych możliwości. Nie pozostaje mi nic, jak podziękować za to zaangażowanie
- marszałek Województwa Śląskiego Jakub Chełstowski.
Dokładamy wszelkich starań, aby opieka jaką otaczamy inwestorów zarówno na wstępnym etapie inwestycji, ale i w jej późniejszych etapach, spełniała najwyższe standardy. Certyfikat, który otrzymaliśmy z rąk marszałka województwa, jest tego potwierdzeniem
– mówiła Prezydent Miasta Anna Hetman.
Przeczytaj pełny artykuł ze źródła:
Sprawdź podobne:
jesteś gościem
lub dodaj jako gość
Ciekawy temat? Rozpocznij dyskusję. Zostaw komentarz...